هزینه پانسیون (خوابگاه دانشجویی) دانشگاه های قبرس شمالی

هزینه پانسیون (خوابگاه) دانشگاه های قبرس شمالی

اخیرا تعداد زیادی از ایرانیان جهت تحصیل در قبرس شمالی به دلیل تبلیغات گسترده دانشگاه های این کشور و نمایندگان فارسی زبان مهاجرت کرده اند. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در نظر گرفت هزینه های اقامت در این کشور می باشد. ابتدا در نظر داشته باشید که قبرس شمالی وابسته به ترکیه می باشد و برای ایرانیان نیازی به ویزای برچسبی و مراجعه به سفارت ندارد.

تحصیل در قبرس شمالی، یکی از گزینه‌های جذاب برای دانشجویان ایرانی است که به دنبال یک تحصیلات بین‌المللی هستند. با وجود وضعیت سیاسی و قانونی مبهم در این منطقه، هنوز هم بسیاری از دانشجویان جویای دانش به این ناحیه می‌روند و به دلیل هزینه‌های کمتر نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، بسیاری از آن‌ها از این گزینه استقبال می‌کنند.

هزینه‌های خوابگاه‌های دانشجویی در قبرس شمالی می‌تواند با توجه به شرایط متفاوت با دیگر کشورها، یکی از بزرگ‌ترین مزایای تحصیل در این ناحیه باشد. در صورتی که قصد دارید در این منطقه تحصیل کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با هزینه‌های خوابگاه‌های دانشجویی در قبرس شمالی آشنا شوید.

در قبرس شمالی، هزینه‌های خوابگاه‌های دانشجویی با توجه به نوع خوابگاه و امکاناتی که در آن فراهم است، متفاوت است. به طور کلی، در این ناحیه می‌توانید با هزینه‌های پایینی به اقامت در خوابگاه دست پیدا کنید.

هزینه اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی در قبرس شمالی:

– خوابگاه دانشگاه قبرس شمالی: هزینه اقامت در این خوابگاه بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو در ماه است و به دلیل فاصله نزدیکی این خوابگاه به دانشگاه، برای دانشجویان بسیار مناسب است.

– خوابگاه دانشجویی Girne American University: هزینه اقامت در این خوابگاه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو در ماه است و این خوابگاه به دلیل فاصله نزدیکی به مراکز خرید و مراکز تفریحی، برای دانشجویان جذاب است.

– خوابگاه دانشگاه Doğu Akdeniz: هزینه اقامت در این خوابگاه بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو در ماه است و این خوابگاه به دلیل فاصله نزدیکی به دانشگاه و خدمات امکاناتی که در آن فراهم است، برای دانشجویان جذاب است.

هزینه‌های فوق برای اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی در قبرس شمالی، در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، بسیار مناسب است. همچنین، باید یادآوری کرد که هزینه‌های مرتبط با زندگی در قبرس شمالی با توجه به شرایط مختلف، متفاوت است و باید قبل از تصمیم‌گیری، این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در چشم انداز سفر تلاش می کنیم تا با ترجمه پربازدیدترین مقالات گردشگری و مهاجرت جهان میزان آگاهی فارسی زبانان عزیز را افزایش دهیم.

خبرنامه

عضویت در خبرنامه پیامکی

عضویت کاملا رایگان